perjantaina, heinäkuuta 14, 2006

Sisäinen nörtti

Olen juuri todennut, että pidän valtavasti tietokoneella leikkimisestä. Olen koko tämän viikon hionut duunin uusia nettisivuja. Ja kaksi vuotta sitten en edes tiennyt kuinka nettisivuja päivitetään. Mihin kaikkeen humanisti taipuukaan!

Olen löytänyt sisäisen nörttini uudestaan (minullahan on ala-astemenneisyys 64-ohjelmoinnin ja ensimmäisten kotipeeceiden parissa).

Blogin ohessa olen aloittanut ihan oikeiden, perinteisellä html:llä koodattujen, sivujen väkertämisen. Kaikki tämä vain koska olen duunin nettisivuhomman takia intoutunut asiasta enemmänkin.

Jospa ryhtyisinkinkoodinörtiksi ja muuttaisin sille autiolle saarelle? Vain minä ja langaton satelliittiyhteys muihin.

Huomenna odottaa kuitenkin vielä maanpäälliset asiat: häät.

Myös V.I.B on palannut takaisin Suomeen lähes vuoden kestäneeltä Atlantin takaiselta komennukseltaan.

Jag tror att det ska bli lite svenska i mon :) Hoppas att det finns kula tjejer i party.

heja